Det är bara ord.

Jag har gått en skön morgonpromenad med alla kära klasskamrater, ätit frukost på skolan och sedan börjat med projektet lite mera. Sen kollade jag mejlen, hade fått mejl ang. Hultsfred. :'(.
Det kommer att vara SKIVSIGNERING för första gången och en utav dem är Strokes :(. fan..
Menmen, hoppas dom kommer nästa år ;p.

Senare ska jag ha spanska, ska äntligen lämna in boken!! :)
Då slipper man den. Sen blir det hem, sova, plugga. Om jag nu orkar det. De senaste två dagarna har jag gått hem, för att läsa lite, vilket alltid slutar med att man somnar. Och sedan har jag fått för mig att man blir jätte mycket piggare av att sova, så jag kommer orka plugga. Men icke sa nicke. Jag vart ännu tröttare :).
Men jag träffade Sofia igår vid elva. (L).
Det var bra tycker jag, för jag saknade henne. Vart ute på stan, väntade på att micke skulle komma till uddevalla från Nationalteatern i Göteborg. :(.
Vi träffade en massa söta folk utanför GG. Såg Joel :)
Men han hade brud, så jag grät en skvätt i Sofias bröst.
Nu ska jag dra mig, Andréa väntar.. Eller ja, hon HÄNGER över min skärm just nu.

Pusspuss :).




Everything i do, i do it for you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0