WHAT LITTLE I HAVE YOU CAN BORROW.

Sitter i skolan just nu, eller ja, i kafeterian med Lina. Ska plugga lite om jag orkar för jag ska träffa Ida också. Var ute och gick med henne igår, skööönt. Måste ut och gå idag med för nu har jag bestämt mig för att gå ner i vikt. Jag tål det inte längre. Menmen.
Nu är det bara fyra dagar kvar! jag längtar, längtar, längtar. Fortfarande är jag mycket fundersam över hur det kommer att bli. Vem vet, det kan ju bli en katastrof... uush...
Nu ska jag börja med historian :D.

Skriver lite senare.


(L)M.




Idag har jag vart och ätit lunch med ida, gått hem, gått ut för att träffa mamma på stan, vi köpte en massa kul ;D. Mamma köpte kläder, jag köpte jacka, manikyrnagellack, medicin till magen och försvarets hudsalva. sen försökte jag hitta mina laddare till kameran som är boorta.. Jag antar att den ligger i Andréas stuga eller att kanske Jessica eller tobbe fick med den i med att dom hade likadan kamera som mig. Fruktansvärt jobbigt att den är borta för jag behöver den på fredag i med att jag ska åka bort (:D).

Iallafall, mami och jag kollade på 2 filmer och jag masserade hennes fötter  :P och sen målade vi mina naglar :). värsta tjejkväll. Fast jag skulle brännt ut bilder och musik, men tiden rann i väg.
Nu ligger jag i sängen och är hungrig som ett svin, men man ska inte äta efter kl 7. :p.
Tänkte också att man kanske kunde prata lite med marcus, men han är ju så jävla upptagenmed sitt jävla spel :p.

yeye..
nu måste jag läggish ner, för jag förstör min nagellack ^^.


<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0