Warning sign.

The truth is i miss you
yea the truth is that i miss you so.

Nu sitter jag på första våningen tillsammans med älskomenia.
Vi ska plugga och lite sådant nu, med amerikanska, franska och industriella revolutionen. Det är jobbigt, men det känns lättare om man ska göra en inlämning och om man gör det med Menia;).

Det känns bra att börja skolan. Det är kul faktiskt. Men sen vet jag att det kanske inte är samma inställning jag kommer ha senare. Men its good for now :). Vi har också nya grupper. känns som om jag blev placerad från aaaaallaaaaa, men det är lunch. Jag går med Elajs och Johanna. Heelt okej för jag tycker om dom :).

I'll keep your dirty little secret.

Hej jag heter menia och skriver på nesos data som har världens segaste mellanslags knapp.
peace   out.

yes, så äre. kanske ska ta och snacka med datakillen.. Vill ju kanske ha en fungerande dator?

Lillebror, bli inte som jag när du blir stor.

Segt, vill ju inte ens lämna skolan ;)


49250-22
humlis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0