FREDAG.

Du tror att det inte kommer komma tillbaka till dig? Vet du vad? Det kommer det, trefaldigt. Och gudarna ska veta att det kommer du att förtjäna så sant som du heter ingefuckinggerd. Trots att du har dina depressioner och ditt jävla klemakterieångest så ska du hålla det för dig själv. Försök att vara lite professionell, för fan!  


Anyway, nu är jag här, mitt nya hem. Utanför går hästarna och betar och solen smyger sig fram trots att det kanske kommer en liten skur. Det kan behövas.. Så torrt som det vart här i sommar. Pissimissisippi, som mamma säger.
Jag har precis ätit upp mina mackor och kollat runt lite i trädgården. Och nu ringde Andrea och frågade vart på jula man hittade plattångarna. Hon ska nämligen köpa en åt mig för jag hann inte det idag. Jag väntar på att Johanna ska komma, spännande spännande.
 

 Idag har vi också haft ”lära känna dag”. Det var rätt skoj, badade lite sedan också.. J. Sedan orkade jag inte mer, blev lite ledsen. Alla lämnade mig så jag satt där själv :p.  Fast Marion och Marie-Louise vart snälla mot migJ. Nu ska jag ta och spela ett litet spel så att tiden kan gå.. M. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0