I'LL SOON BE LEAVING

Nu har jag fått kickat fram Leandro's krafter till att börja packa, men nu slutade han för ett game på wow...
Jag fick även lite energi att packa lite jag med :). Jag tycker att det är mysigt att packa ner & slänga en massa skit som bara legat. & att Leo packade samtidigt som mig, peppade mig ännu mer att få saker gjort. Men nu ska jag nog bara facebooka en stund innan jag har playdate med Moni & Milo ♥

Om Per får jobbet så blir det ju inte mycket hjälp ifrån honom, vilket inte gör något alls. Jag är bara glad om han fixar stålarna, så sliter jag hemma :). Jag hoppas såååååå mycket att han får det och jag har bara sååå lust att ringa och höra hur det går. Men det kan jag ju inte :). Han sitter säkert och charmar ihjäl chefen as we speek ;).

Jag måste säga att nu när jag & Leo suttit & pratat om vad han ska få ta med sig till nya lägenheten kan jag inte hjälpa & tänka att jag kommer sakna honom en HEL DEL. Min lille plutt som inte kan nått! Klart han kommer att klara sig bra, men jag är ganska säker på att jag kommer få ett par samtal om hur man sorterar tvätt & hur många grader det ska vara, haha!
Det kommer bli tomt att inte ha han så nära längre, men han är ju bara ett samtal & en buss ifrån :).

Juste, det visar sig att vi visst har kvar vårt internet ! Så jag kanske borde passa på att spela Battlefield innan tele2 kommer på att vi sagt upp det :).

Annars kommer jag säkert blogga senare, har fått ny energi till det med ;).

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0