HE'S THE GREATEST LOVE I'VE EVER HAD

Här sitter jag med nymålade naglar och min typ sjätte kopp kaffe. Numer surplar vi kaffe halva dagen, om inte mer. Kan ju inte vara super nyttigt, men ack så gott!
Lisa var här tidigare på en kaffe, alltid lika trevligt :). Det har börjat bli lite mer ofta att hon kommer över på en kopp, synd bara att det kommer igång med umgänget när jag nu ska flytta ifrån henne haha.
Det är perioder, som med allt. Ibland umgås vi ofta, ibland mer sällan. Men då är det bara extra mysigt när vi väl ses.

Men någon jag snart dör om jag inte träffar är Moni! Nu har vi inte träffas på säkert en vecka och det blir mycket det. & sen hatar jag att deras dator pajjade, för jag hatar att Moni inte bloggar längre :p. Jag har nämligen kommit in i en bloggperiod, där jag själv vill fortsätta blogga och även läsa 100 andra ;).
Därför tycker jag att blogg.se kan skaffa en app så man kan blogga smidigt & snabbt med mobilen! Visst går det att göra, men jag orkar ärligt talat inte hålla på med MMS för det.

I helgen ska vi åka till min far ♥ i strömstad. Det blir ju inte så ofta mellan gångerna nu, men i helgen så! Det är ju två veckor kvar tills Zayda & lillebror åker till Colombia i två månader & dessutom är det Fars dag på söndag ♥.

Igår gick vi ner till Harrys, åt vitlöksbrök, drack fanta och vatten & kollade på Manchester united mot Man. city. Blev 0-0 så älskling vart lite putt när vi gick därifrån.

Annars, vad händer? Vi flyttar snart så nästa vecka blir det totalröj & Per väntar svar ang jobb. Det är det jag har framför mig just nu :).


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0