HANG WITH ME

Tidigt imorse åkte Andreas och älskling till Tyskland. Andreas är så snäll som låter Per åka med & dessutom bjuder på resan :). Men jag är glad för att de snart kommer hem för jag saknar Per alltför mycket ;). Har haft en så urtråkig dag idag, förutom när jag umgicks med Leandro ♥. Vi satt först och skrattade framför Jersey Shore och sedan stack vi ut på stan för att käka. Han var så snäll och bjöd mig på mat på Pita. Aldrig ätit där innan men det tänker jag allt göra någon mer gång :). Mumsmat!

Efter det handlade vi mat, gick bort till mamma en sväng och promenerade hemmåt. Eller ja, Leandro stannade förbi Kf och har inte kommit hem efter det. Trååååååååååååååååååk!
Jag har alltså bara legat i sängen & broderat, kollat tv & sedan gav jag mig en bitchslap och bäddade rent. Eftersom jag och min sambo har varit tillsammans 10 månader idag & inte kunde vara tillsammans så tänkte jag väl att han ville ha en mysig säng när han kommer hem igen ;). Och så ska jag ta och diska innan min ork försvinner ännu mer.
Han ringde nämligen för en stund sen och då började det sakta med säkert försvinna.

Kl 22 ska jag tillbaka till sängen för då är dte Bartenderskolan & sen sova, så jag måste änna ta tag i disken nu.

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0