INGEN RUBRIK

Har haft en såå go helg. Har inte gjort ett skit!
Vi gjorde hamburgare igår, promenixade med Nova & bara mös. Idag skulle vi egentligen ha hjälpt mormor&morfar med flytt men mamma kom aldrig och hämtade oss.
Så hela dagen gick väl egentligen åt till att bara sitta och vänta ;). Men vi vandrade över till Fam. Ramos-Lilja på en go kopp kaffe :).

Nu väntar jag på att naglarna ska torka och att babe ska slå av spelet så vi kan se på film innan jag sussar gonnatt. Upp och jobba imorgon & älskling ska dra till Norge på jobbintervju, så han kommer jag inte träffa på några dagar..
Får väl vänja mig om han nu får jobbet ;)

Annars har flytt gått bra, börjar trivas som fisken i vattnet i vårt nya hem. Behöver ju skaffa mer förvaringsmöbler, men det kommer!
Jag älskar bara tanken på att jag och Per Edward har vårt alldeles egna nu <3.

OJOJ, film hinna inte skriv  hej!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-19 @ 10:12:13
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0