VAD HÄNDER MED FOLK?

Det verkar som om alla har åkt på bloggtorka. Det känns som om att jag är den ända som sitter hemma och har tråkigt. Vi har iallafall kollat på Idol, vilket inte var lika kul som de första dagarna ;(. Sprang bort till pizzerian i pausen och köpte två familjepizzor. Skojjar ni, vad mätt jag är!
Nä, vi har ju blivit några stycken under vårt tak nu så då blir det mycket käk!
Fast Monica och Sofie åker imorgon :'(.
Det kommer bli tomt...

Mamma diskar, Monica, Sofie & Reine sitter och kollar på Lyxfällan. Vilket jag inte är ett dugg intresserad av, så kjag sprang tillbaka till datorn.

Det blir nog en tidig kväll idag, sköönt. Hoppas på att värkarna hos en viss någon sätter igång under natten. Det känns som om att jag skulle vilja vakna upp och vara moster just en fredag ♥ (:

jag hatar att jag känner såhär.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0