tors-inte-göra-någonting-dag

Pratade lite med en viss Mr på msn innan jag gav insomning ett nytt försök. Men kuuul att när jag precis somnat hör tjoande i hallen och får en Rybbe över mig :/. Han var sugen på att kramas, sa han. Herregud! Tog en stund innan jag kunde somna om igen :(.
Vaknade imorse av att morsan skrek efter min sminkväska. Blev sur och slängde den nästan på henne..
Vaknade lite senare igen av att Amanda och Rybbe smyger runt och pratar i köket :p. Fick också panik över att vi inte hade kaffe hemma, så jag vart tvungen att ringa Lisa och tvinga henne att bju på kaffe.

Fick sedan tvättat lite och ätit mitt bröd.
Och sen händer ingenting mer.
Ska bara sitta hemma och göra nada.
Gött!

Fast nu måste jag ta hand om disken. Leandro gjorde mamma "en tjänst" och tog den förra veckan (Y)

XOXO, CIAO!
(TRE dagar kvar ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0