the one thing we've got..

Är tillbaka på lagerbergsgatan nu. riktigt gött måste jag säga, att sova i min egna säng!
Det har vart underbart att få spendera tid med min far och min fina lillebror. Det är sjukt att en bebis kan vara så smart och förstå saker. Jag kan aldrig sluta förundras!

Mamma, jag och Mona åkte till Munkedal och köpte lite kattgrejer eftersom jag får min kisse snart. Och att vi fick rabatt ;). Åkte sedan hem till Lina, drack bärs och spelade kort :). Lisa kom förbi en sväng också.
Hade iaf jättetrevligt, var sugen på utgång med Lina tvekade. Så jag gick till slut hem :)
Men inte kan jag sova för det..
Ligger här och tänker. Tänker på tok för mycket..


Ska ge det en andra chans, gönnätt..


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Fo sho va trevligt vi hade. Speciellt dom fina poserna vi fick till. Dom är jag MEST nöjd med ;) <3

2009-09-03 @ 12:35:18
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: (svarar)

hahaha OM! ska lägga upp dom på bloggen nån dag så alla får se hur snygga vi kan va, utan att göra oss till ;)

2009-09-03 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0