SOVMORGON

Hade en jätttttttttebra dag igår! Började sju, körde mina race, fick neka till gäster (vi hade verkligen FULLT), linnea halkade runt pga översvämningen men krossade inga glas, fick inte äta förräns fyra och fick jobba över.
Jag blev lovad att sluta en timma tidigare eftersom jag började en timma tidigare. Istället jobbade jag över nästan två timmar haha. Så jag fick sovmorgon idag!

Men det var ju inte jättekul när jag typ slänger mig ur sängen, börjar klä på mig och sätter på datorn. Då har jag alltså drömt att jag försovit mig och klockan var bara sju. Ack och ve!
Jag fick bare lägga mig i sängen igen ;).


Vart hos Moni igår också, träffade henne och Milo - vår nye familjemedlem ♥
Så underbart vacker och alldeles underbar!
Först vart han sådär med moster men sen gillade han mig! ;D
Sedan fick vi oss en stund själva; Jag, Moni, Leandro & Milo såklart ♥
Pratade om förlossningen, henne och annat skvaller :)
Det tåras i ögonen när jag tänker på dig, plutten ♥

Ska lägga upp bilder på miraklet, men vill göra det i lugn och ro, är lite stressad nu. Så det får bli senare, när jag kommit hem igen :).
Imorgon ska jag göra naaglaaar ;D.


Ha en bra dag, allihopa!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0