ÖVERALLT PÅ JORDEN FINNS MÄNNISKOR SOM VET.

Jag vet inte riktigt vad som hände, jag vaknade för en halvtimma sen. Eller, jag vet precis varför jag vaknade så sent men ångesten kryper i min kropp just nu.
Jag lyckades iallafall hålla mig vaken under hela vma, vilket jag faktiskt kunde skita i egentligen. Det hände inget speciellt så. Förutom det med MJ.
Idiot som jag är sätter jag på en film efter vma, (som slutade typ efter tre?) Hannah Montana. Vid sju-halv åtta kände jag att det var liiiite för ljust ute för att vara vaken, så jag somnade, tror jag. Rätt som det var, stog mamma brevid mig med en kopp kaffe. Då var klockan åtta.
Haha!

Så när jag vaknade tog jag kaffekoppen brevid min säng och typ sprang till micron.

Vet inte vad jag ska göra idag, behöver ringa till Janne och höra om praktiken. Men jag kan ju inte börja förrän jag är helt frisk. Det skulle han inte tillåta heller..

Nej, nu får jag rycka upp mig!


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Orka att du missade din skönhetssömn för (av alla filmer.... Hanna Montana :O). Gosh, ja ryck upp dig för fan !:D

2009-09-14 @ 14:37:37
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0