NOGROMDOG!

Vaknade för någon timma sedan av att min mor kommer med kaffe, vilket är bland det bästa jag vet ♥. Så jag har utökat min önskelista till fyra nu. Nu ser den ut såhär;
  • Jag önskar att mjölkbud fortfarande fanns.
  • Jag önskar att Willy's flyttade tillbaka till Möbelcenter.
  • Jag önskar att någon bytte sängkläder & bäddade varje dag.
  • Jag önskar att någon kommer med kaffe till sängen varje dag.
Hur bra är inte den listan då?! ;)

Är sjukligt trött, har sovit oroligt inatt. Detta pga flera anledningar men de främsta är när kommer bebisarna och så har jag dessutom drömt om en person jag inte kan släppa ur tankarna. Det förstnämnda är kanske inte är oroligt utan mer nyfiket. Men den där personen, det är lite obehagligt att drömma sådant eftersom jag gör allt i min makt att försöka släppa det. Jag måste, right? Tyvärr.
Dessutom har jag haft en fluga som vart tvuuungeeen att sova på mitt ansikte hela natten.

Det är pappasöndag idag, men jag är fortfarande inte frisk så det blir nog ingenting med det. Annars har jag bara tvätt och film planerat.
Började kolla på The Boat That Rocked igår när jag kom hem. Men jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, så jag fick stänga av.

Annars hoppas jag på att två mirakler kommer ut snart ♥


XOXO, CIAO!
(+7)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0