LA VIE BOHEME

Idag åkte Sofie.. Tycker det är skittråkigt verkligen och jag kommer verkligen att sakna henne ♥. Nu är det inte omöjligt att åka upp till sthlm och hälsa på, men det är ju betydligt svårare än att gå till Strömstadsvägen.
Blev lite ledsen när hon hade gått, både jag och mamma.
Vi hade så jävla kul igår, jag och Sofie. Hon må vara 33 år på pappret, men lika barnslig i skallen som mig. Jag vet inte vad vi hade för oss igår, men skrattade gjorde vi :).
Men vi ses snart igen! ♥

 

Anyhoo, senare på kvällen var jag bara deppig, så jag gick och la mig. (vid elva :S)

Vaknade en och en halvtimma senare av att Lina ringde. Sen hängde jag med Monica och Sofie till Morten's. Hade jävligt kul där inne också, vi dansade och skrattade åt andra folk på dansgolvet. Det är inte klokt vad det finns för folk. Jag såg en gammal klasskompis och en vi brukade festa med förr, dansade så golvet skakade tror jag. Och inte på ett bra sätt. Dom vart överallt och ingenstans och jag tror ärligt talat att man inte ens kan kalla det dans. Det var mer... damp?

Men kul att se på!

Hittade Juan och Enrique när det stängde, stack upp till Rancho, dansade salsa och drack bärs. Jag betalade inte en krona igår, me like!

 

Gick hem till Lisa och drack kaffe, nu är jag hemma och ligger i sängen. Har ingen aning om vad jag ska göra och jag är vrålhungrig. Det är sååå jobbigt att gå till köket och käka.

Väntar på att Forgetting Sarah Marshall ska bli klar också! Jobbigt!

 

XOXO, CIAO!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0