I'VE GOT SOME FRIENDS, SOME THAT I HARDLY KNOW.

Andra dagen avklarad och det har varit suuuuper! Har dock varit kolugnt idag så jag har vikt ca 200 servetter ;). Menmen, det måste ju göras det med :D.
Josse kom förbi och snackade en stund, hade en mycket trevlig stund med henne. Typ ledigt från inget-alls-att-göra.
Men ja, så är det tydligen de flesta fredagarna. Blir nog ett skönt slut på veckan framöver :).
Tog ett par inlägg av mamma idag och jag har inte alls lika ont i ryggen! Fötterna är en anna femma, men hey! Det gick ju bra :).
Det känns så jävla skönt att jag för en gångs skull trivs på min arbetsplats! Dessutom får jag uppskattning.
Har skämtat med alla hela dagen men det det har funnits mindre roliga saker. Som när Janne fångade en spindel (sån äckelavloppsspindel) och jag vart tvungen att gå förbi han hela tiden. Rös vartenda gång.

Haha, jag känner mig handikappad när jag inte är inne och läser andras bloggar/bloggar själv ;p. Kanske borde surfa lugnt istället, är ju heelt beroende av detta jäklarns internet.
Blir nog bra att jobba nu :)

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, drar kanske ner till Linish och tar några bärs.
Haha, jag har jobbat två dagar och har redan kommit in i det där är-helt-slut-av-veckan-och-nu-är-det-äntligen-helg!
Ojdå! ;D


Nu kom mammis hem, ska pussa på henne och lägga mina arbetskläder i tvätten!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0