It's friday, im in love.

Hur bra har jag det inte då?
Min fina bror stänger av tvn när jag har somnat och jag vaknar med en kopp kaffe brevid mig!
Mamma har även gjort frukost till mig som jag inte ätit, så gröten är nog kall nu.. Blir till att koka nytt snart då. När jag orkar..

Sitter iaf nu och Skypar med Lina. Vi båda tror att vi har fått svininfluensan. Jag tror också att mitt internet fått en släng av det också.. Den vill bara inte och stänger av sig. Sjukt störande.

Har absolut ingen som helst aning om vad som händer och sker idag. Har ingen större lust att hitta på något heller..
Eftersom jag tror att jag börjar bli sjuk..

Ska ta och lägga in bilder nu och ladda upp dom på bloggen senare.


XOXO, CIAO!
(TVÅ dagar kvar ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0