IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE

Äntligen fredag! Och inte har jag blivit moster, eller kusin, jag får allt vänta lite till! :)
Somnade väldigt tidigt igår, jämfört med den senaste tiden. Så nu är jag vaken utan att jag känner att jag behöver kremeras. Skulle vilja koka kaffe, har änna vart vaken typ en kvart nu heeeelllloooo! Men det betyder att jag blir rökis sugen och då måste jag gå genom morsans sovrum. Sömntutorna sover ju.. Men jag kollar på Vakna! med The Voice iallafall. Har knappt kollat på det iår :(. I fjol var det typ det ända jag längtade till varje dag :).

Så det får antligen bli framsidan eller så får jag tänka som en icke-rökare.
Att jag inte ska röka.

Jag håller mig en liten stund, dom sa ju faktiskt att dom skulle upp tidigt idag. Dom ska överallt idag känns det som. Först ska dom fortsätta packa, åka till vänersborg för att hälsa på Janne som är jättesjuk :( och sen ska vi städa Sofie's lägenhet.

Blev lite ledsen nu.
Jag kom på att dom ska upp tidigt imorgon eftersom dom ska åka till sthlm med alla saker då.
bajs :(


XOXO, CIAO!
(+5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0