IN MY OWN LITTLE CORNER, IN MY OWN LITTLE CHAIR.

I can be, whatever I want to be.

Vaknade för en stund sedan av att Lisa ringde. Hon blev änna förvånad att jag låg och sov eftersom jag i vani´liga fall brukar vara vaken. Men det har blivit en del sena nätter nu och då måste man sova ;).
Är fortfarande lite less över praktiken, men som min bästa kvinna sa, jag kan ju söka jobb under tiden. Riktiga jobb.
Och det är jag faktiskt MER motiverad till att göra nu. Ha ett riktigt jobb, med en riktigt inkomst. Hej lägenhet!
Det är så tråkigt att vara beroende av någon.

Så nu sitter jag här i köket med stängd dörr (Så Sofie och Monica inte vaknar :), dator, kaffe och block i högsta hugg! Jag tänkte att jag skulle ta och ringa runt lite. Nothing major, bara undomsmottagningen och socialkontoret.
Jag har ju problem med min hy sådär en speciell tid i månaden och Monica sa det att Mallika var likadan, innan hon började med p-piller. Nu låter det som om Mallika är äldre än mig, men det är inte icke! ;)

Anyhoo, ska jag ringa dit och höra lite om detta och även socialk.

Solen lyser idag igen! Kan ni fatta eller? :D. Så jag får se vad som händer :D.


XOXO, CIAO!
(+4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0