IM STANDING ON A ROOFTOP.

Det blev en alldeles underbar dag idag! Kaffe och morgonmys med Monica och Sofie, gick sedan ner till stan och träffade min mest underbaraste bästaste syster! Är hon inte det finaste som finns, med den där magen? Fast egentligen skulle jag vilja att magen blev platt och att hon hade en bebis i armarna istället :).
Hon käkade en sallad från Caktuz och vi satte oss i solen :). Pratade som vanligt om allt och inget, vilket är mycket givande med henne!

Efteråt gick jag till Lina och drack lite kaffe medan vi kollade klipp på idol :). Alltid lika kul!
Längtar tills ikväll!

Jag tänkte att jag iallafall skulle försöka fixa till bloggen idag, den är ju så rackarns tråkig..
Men jag får väl se om någon orkar hjälpa mig med det ;).


Jag vill inte att du ska titta på mig. Jag vill att du ska se mig, verkligen se mig.





XOXO, CIAO!
(Rubrikslåt: Rise Against - Ready to fall)

Kommentarer
Postat av: Linet

Jätte söta och underbara är ni båda två <3

2009-09-10 @ 17:58:10
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0