IM IN A HURRY, CUZ THEY'RE WAITING DOWN IN HELL.

Glömde ju berätta om min traumatiska händelse igår.
Jag höll på att dammsuga när jag helt plötsligt får syn på en spindel. Och det var inte vilken spindel somhelst. Det var Janne-Långben och han STIRRADE verkligen på mig. Jag hoppade upp och skreeek. Leandro rusar ut ur sitt rum och undrar vad som har hänt. Han hör inte mycket av vad jag säger, så mycket som jag flaxar runt. Men han hör iallafall spindel och ser hur jag pekar. Han blir sjukligt trött på mig och suckar. Jag har sprungit ut i vardagsrummet och han verkligen tvingar mig att gå tillbaka. Han tvingar mig att SE PÅ när han dammsuger upp den.
Efteråt vågar jag inte stänga av dammsugaren så jag dammsög 1000ggr på samma ställe för att han inte skulle klättra upp.

Detta mina vänner, var det värsta jag vart med om på länge. Jag vågar inte gå nära dammsugaren.


Tack för att ni lyssnade.


XOXO, CIAO!
(Rubrikslåt: HOFFMAESTRO - Highway man)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får gøra som mig och låta dammsugaren stå på i ca 5 min, sedan nær du stænger av den så sætter du fort som f-n på en plastpåse på røret och så en gummisnodd runt så den inte kan klættra upp! Det enda som gør att jag kan slappna av efter att någon sugit upp ett monster...

2009-09-09 @ 13:32:38
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0