I BRIST PÅ ANNAT

- Så bloggar jag, som vanligt. Vi sitter, alla tre, och inte säger ett ljud :p. Det känns som om alla ramlat ner i ett hål och bara inte orkar ta sig upp.

Sjukligt tråkigt väder idag. På bara två dagar blev jag lite van vid solen och när jag vaknade upp vart allt grått igen.
Gud, vad trist det känns! Jag skulle vilja flytta där solen skiner dag in, dag ut. Vill jag ha snö och frysa är det ju bara att åka till sverige och hälsa på. Ja, jo. Det är nog det jag ska göra när jag blir stor.

Jag har grymt mycket planer en tid framöver, men jag tänker inte prata om dom. Jag är en sån "mycket snack & liten verkstad" när det gäller planer. Och som allt här i världen, spelar ju pengar roll. Nu? No money - no funny.

Vet inte riktigt hur min dag är planerad. Jag vet att jag ska hjälpa till att städa Sofie's lägenhet, vilket kommer ta några timmar, säkerligen. Annars vet jag inte. Go with the flow, antar jag.

Nu ska jag ta och platta håret och sådär.

Håll mig hårt eller släpp mig helt!




XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Hahahahahhaah har inte skrattat så mycke på länge :D. Fulaste bilden jag sett (närå pluttan :)). Love u <3<3<3

2009-09-11 @ 11:31:37
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: jag (svarar)

Haha, bra att jag kan roa dig iallafall ;) <3

2009-09-11 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0