HÖR OCH HÄPNA

Filmen var mysig, men jag trodde jag skulle skratta mera. Jag ähähälskar ju Jason Segel och även i denna filmen är han mitt hjärta ;). Vart tvungen att pausa filmen dock, eftersom morsan och Reine kom förbi med hans cadillac. Dom ville att jag skulle åka på en tur, så det gjorde jag. Rolig som jag är, frågade jag om inte jag fick köra. Så vi åkte till Regementsparken så jag fick glida på parkeringen haha. Ett litet steg för männskligheten, ett STORT steg för Linnea! :D
Tyckte ju själv att jag rockade hela parkeringen, whaat uuup?!
Åkte hem och fortsatte med filmen.
Har ätit en Ben&Jerry's också, och tänkt på Sofie ♥.

Menia kommer in till stan ikväll och dom ska hänga på Kullgrens. Är inte alls sugen på att gå utanför dörren, men jag kikar nog förbi en sväng så jag åtminståne får pussa på henne. Long time no see!

Ska väl hoppa in i duschen och typ.. hitta kläder eller något.



XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Moni

HAHAHA!

Tack för det goa skrattet,

Solen är påväg ner, pilotbrillorna hänger på halvsvaj på nästippen, lite 'im a hiphoper yes i am'

i bakgrunden, övningskörningsskyllt och Linnea..

Nää lägg av!!

2009-09-12 @ 19:25:10
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: jag (svarar)

men hallå där, du måste ju erkänna att det är en skön bild! ;) hahahaha

2009-09-12 @ 19:27:40
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0