HOMMME

Är hemma sen en stund sedan. Slutade vid tre idag, det var rätt lugnt och vi blev klara väldigt snabbt. Mycket skönt om jag får säga det själv!
På väg hem såg jag brudar på Rådhuset (Josse, Alexandra, Lisette, Johanna och Viktoria) så jag slog mig ner en stund.

Har faktiskt haft en himla bra dag idag och bättre blev den när sötisMenia berättade att hon gjort en header till mig :) Se, det finns vänliga själar som hjälper mig ;). Men den kommer upp senare, känner att det är ett för stort projekt just nu.
Ska alldeles strax lägga in lite bilder, först blire allsång med mig! ;D..


XOXO, CIAO!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mäni

och jag är vänligast av dem alla, moahahaha!

2009-09-21 @ 17:17:12
URL: http://menia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0