HOLD ON TO ME AND I'LL HOLD ON TO YOU

Försöker hålla mig vaken till vma på MTV men jag tvekar på't. Det är ju bara en halvtimma kvar, men det skulle ju vara vimmel och sån skit innan. Får la se på reprisen istället..

Och vet ni vad? Jag är handikappad! Jag tänkte att jag skulle vara typ världens bästa syster och baka en kladdkaka till Leandro. Tji, fick jag! Jag brände mig på formen så nu har jag en röd tumme med tjocka vita streck på. Kul. Det gjorde ont som aset när jag inte sköljde med vatten eller hade is på. Så jag letade upp Xylocainsalvan ♥ och faktiskt missbrukar den.
Jag är verkligen en whinemaja när det gäller att göra sig illa. Jäklar vad jag gnäller, för minsta lilla!
Leandro tyckte lite synd om mig iallafall och det är uppskattat ;)
Ska nog ta mig en liden bidde kage så jag får i mig lite sugar, kanske kan få ett rus och hålla mig vaken ;)


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0