Herrejisses, vad trött jag är!

Har vart iväg i Vänersborg hos Monica's bror Janne, som är jättesjuk. Hade jättetrevligt, han är en riktigt go snubbe :). Vi fick lärt han facebook haha, så nu kommer han väl sitta och hänga där :D.
Åkte sedan hem till Sofie för att packa in allt i flyttbilen. Det hela tog en timma. EN TIMMA! Jävlar vad effektiva vi var! Det bästa med att hjälpa någon att flytta, förutom att dom är evigt tacksamma, är att man får massa saker ;D. Jag fick en maaassa lyktor! Så jag är nöjd :)

Dom är just nu hos Sofie's farmor och käkar men kommer hit sedan. Blir väl en fylla hoppas jag på :).
Vet inte vad som händer sedan, men det märker vi.

Skulle precis hoppa in i duschen innan jag kollade klockan. Damn it, klockan var åtta. Alltså idol. Första delen var kass, så då kunde jag duschat. Men nu vågar jag inte, tänk om det händer något as bra?! Nejnej, inte besatt.

Får väl se om jag hinner i pausen ;) naaaat.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0