HADE NYSS NÅGOT ATT SKRIVA, MEN GLÖMDE AV.

Nu har jag tagit disken och gjort rent hela diskbänken, spisen och diskhoarna. Nu är det bara resten av lägenheten kvar. Fattar inte heller att Leandro inte har vaknar, har spelat hög musik OCH sjungit. Jisses, det borde han väl vakna av? Av skräck dårå :).
Skulle vilja att mamma kom innanför dörren just nu och hjälpte mig att städa. Har ingen lust, what so ever. Har inte hittills haft den bästa dagen, men jag håller hoppet uppe!

Nu; byta sängkläder, dammtorka, dammsuga (med Mona's H20 is the way to goo!) och sedan göra rent i badrummet!

Men med min nya playlist på el spotifyo går allt!




XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linet

Love u muchi <3

2009-09-08 @ 17:55:37
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0