GOT MERGHEN

Vaknade för en stund sedan och såg såklart en kaffekopp brevid mig. Fick ett litet minne av att mamma kom med den och jag viftade bort henne :) Vart ju lite kall så det vart bara och värma, men smakar faboulus ändå!
Är trött som aset, men jag vart tvungen att gå upp nu så jag inte vaknar vid två idag med, det går ju inte för sig..

Vad har hänt med vädret? Sol vartenda dag nu ju, vilket inte iofs är tråkigt. Men nu längtar jag faktiskt efter hösten och alla vinterkläder! Fast jag behöver köpa en vinterjacka eftersom alla har blivit som ett tält på mig...

Kan knappt hålla ögonen öppna, men jag måste se klart det sista avsnittet av OTH och grina lite till ;)



XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0