EVERYTHING COMES DOWN TO POO.

Det blev inga bilder idag heller, men imorgon! Då ska ni få se min underbara systerson som är så ljuvlig ♥
Blev jätteavis på Leandro när han sa att han var nere hos Moni idag igen :(.  Men det blir självklart fler gånger, så många gånger till i resten av våra liv!

Idag fattade jag hur bränd jag verkligen blev och jag gillar det inte.
Jag önskade bara att du sa någonting innan jag satt och undrade varför hela tiden.
Det vart ju inte direkt snyggt gjort.....

Nu ska jag skita i hur det ser ut i mitt "rum", lägga mig i sängen och fortsätta kolla på Long Kiss Goodnight.


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: lisette

och imorgon festar du till med mig va :)?

2009-09-25 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0