EN HÖNA FÖR EN FJÄDER.

Det är tur att jag har en del visa människor runtom mig. Som inte bara bekräftar min förundran utan också med sina egna funderingar gör mig på något sätt klokare. Även fast jag inte riktigt är där än.
MEN som det känns nu, kommer någon bli sårad och jag är rädd för att det är jag.


Håller på att tanka en film jag velat se i hundra dagar nu. Men eftersom Leandro gör mig nojig har jag inte vågat ladda ner den. Men jag gör det nu iallafall! Det är den filmen Jonas tipsade om, Into The Wild. Men det tar ju sin lilla tid..
Har också ätit kvällsmat nu, macka med tonfisk a la pappa, så nu är det bara tvätten kvar! Sen är det mysa i sängen till filmen.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0