det var fredag igår och jag vart kär ;)

Nu tror jag helt seriöst att jag har svininfluensan. Läste symptomen igår på internet här. Men igår stämde inte allt in och jag kände mig faktiskt bättre i hals och näsa. Men igår när jag kom hem stämde allt in. Så nu är jag lite orolig.

Skulle också passat Gonzalo inatt, men det vågar jag verkligen inte. Det är knappt så jag vågar träffa honom när jag är litet förkyld eftersom han är så mottaglig för sånt. Pappa skulle höra med Leandro om inte han kunde passa honom.

Annars är det ju också "going away"-party för Sofie idag hos Mona. Och jag vet inte om jag kan vara med. Hade först tänkt att jag skulle vara med på middagen iallafall, men jag vet inte om jag vågar - uti fall.

Så nu dricker jag mitt kaffe och ska stax kolla på "I Love You Man" i min säng.

Hade iallafall skitkul med Jonas igår, har inte träffat honom på ett bra tag nu :).
ooooch ett STORT tack till Bumbi(Jonathan), Fredda och Lina som följde mig hem igår!

XOXO, CIAO!
(imorgon!!! (hoppas jag) ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0