DET BLIR TIDIGT IDAG

Är hemma och har intagit softmode i min goa säng. Lisa kom över och käkade mat med oss och sedan kollade vi slutet på Vid Din Sida. Det är en av mina favoriter faktiskt och jag har sett den massor med gånger. Ändå gråter jag varje gång jag ser den :). Det var ju rätt smart av mig, kände jag.
Hade precis sminkat klart mig och kollar på filmen. Jag vet att jag börjar gråta men jag måste kolla ändå :)

Gick sedan ner till stan för att träffa Menia ♥. Dom gick till Kullgrens vid tio :p. Försökte förklara för lilla tant att det inte är en själ där då. Men nä. Dom gick senare till Trägårn, där vi möttes utanför. Hade absolut ingen lust att gå ut idag, inte heller råd för den delen.
Sen hade det kanske vart kul eftersom dom stänger idag.

Fast skönare är det att lägga sig och kolla på film, och somna tidigt!

Hoppas på imorgon! ♥♥♥


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0