Det är en ny dag idag.

Hade en väldans trevlig kväll igår med underbara människor. Vi satt och kolla på idol, Linnea blev helt kär i Jon och vi hade oss en massa skratt. Det blev tittande på kort från Antiparos. Monica, Sofie och hela gänget var där i somras och guud vad jag vill dit! Ska försöka åka med nästa sommar, men det ser inte så ljust ut.

Har fått erbjudande om praktik plats, men det ser inte heller så ljust ut. Ska jag slita ner mig för att inte få pengar, när jag behöver det som mest? Maria verkar vara lite sur på mig, men det får hon fanimej ta.

Monica och Sofie är borta hos den sistnämnda och packar. Lisa var här och drack kaffe och vi bestämde oss för att ta en sväng ner till byn. Nu när solen ändå tittar fram.
Ikväll blir det väl samma visa som igår, förutom idol. Jag hörde att det var idag med, men jag vet inte.

Det finns såna nötter alltså;


Obama också ;).


XOXO, CIAO!
(+3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0