CUZ I'M BLINDED BY THIS FEELING.

Jag får för mig saker och är bestämd på att dom är sanna. Based on..? Ingenting! Det är min paranoia som tar över och grundlurar mig. Sjysst liksom, kan inte ens lyssna på mig själv numera.
känns som om att jag borde sluta lyssna på mig själv, ibland iallafall. Fast det är ju rätt svårt när jag inte blir bevisad fel..

Några avsnitt senare sitter jag och är typ ledsen för att det snart är slut.. Jag vet inte ens om det kommer en till säsong! Hoppas, hoppas! Jag är så besatt av serien så det finns inte. Eller ja, för att vara korrekt. Jag är väl besatt av alla serier som finns typ :/ :).

Borde nog tänka på att äta någonting nu.




XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0