THATS WHAT YOU GET..

Jag och Madde gick till någon Adam igår och sedan vidare i regnet till Kullgrens. Det är där jag finner nackdelen med att vara kort. Men jag fick i vilket fall ingen armbåge i tinningen (Y). Sen att ingen såg mig och kunde släppa fram mig är en annan femma ;). Hade kul, träffade Erika som unnade sig en utgång och Lisa som vart där med Carro. Och Carro R träffade jag också! Vilken snygging!

Nu letar jag efter min hemmafrusida och förmågan att avsluta det jag började med - städning. Men det är ju så tråkigt. Fast inte när man tänker på min morot efteråt - min kissepisse! Som jag har längtat och väntat!

Måste bort till John (nej, för guds skull, inte han.) och fira att han fyllde i fredags. Tycker så synd om Mona, hennes systrar kom inte ens till kalaset :S. Sjysst ;).
Så det blir nog inget dop. Främst för att jag varken är nära med John eller Denize. (Mycket john det blev nu:p).
Fint av dom att dom bjöd mig, men det känns dumt. Men det hade varit så kul att träffa Johns farmor och det gänget. Och hans mamma, Silvana herre gud! det var ett brrrraa tag sen jag träffade henne.


nej, nu måste jag verkligen sätta igång.

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0