SANNERLIGEN FREDAG, JAG ÄR KÄR!

I mina nya uggs såklart :)

Fick en  ny tid på Rygg och Led, puh. Tänkte ju att jag skulle betala alla besök förutom det första, men vi får la se hur snäll janne är ;). 400:-/gång är inte riktigt okej, enligt mig..

Var väldigt segt på jobbet idag, men var ändå på strålande humör :) Ryggen värkte men jag gjorde mitt bästa att inte tänka på det. Kanske var jag på så bra humör för att Bekim inte var med haha! Men det är han & jag på söndag (i die). Jessica sa bara; Det är du och bekim på söndag, försöööök att inte ha ihjäl honom. Kunde ju bara svara "kan inte lova någonting" med ett sött leende på mina läppar ;).
Nej, men seriöst. Jag förstår att han vill försöka köra med mig, jag är ju ny på stället.
Men det finns skillnad att vara över och att köra över.
Så det tar jag inte och det vet han, får väl bara se hur han väljer att bete sig. :)

Emelie kom förbi jobbet igår och tog en cigg med mig, mycket angenämt! :D och FYTTIRACKARNS vad snygg hon är i håret! Man känner sig ju lagom kul brevid henne haha :D

Vet inte alls vad jag är sugen på idag. Madde vill ut, men jag är inte säker. Imorgon är jag iallafall sugen på bio. Den som är sugen får hojta! :)

Ska ta och städa undan lite, kanske.
typ lägga in bilderna från forever ago på datorn. Kanske?

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0