MASSA MYS

Jag hade nog den mysigaste natten på länge. Och det var med Ayla ♥ så otroligt kelen!
Idag hämtade vi hennes bror också ;D. Mamma kunde väl inte stå ut med att Ayla var min katt, hon ville desperat ha en katt att kalla hennes. En riktigt vilding han haha. Ayla var allt glad att se honom men Aslan (som mamma valt) ville mest hitta det bästa gömstället.

Helt slut är jag, trots att jag inte jobbat alls mycket idag. Började tio och slutade kvar i fyra. Vadfan har jag att klaga på? Jo, att alla äter på en måndag :S. I vanliga fall är det lugnt som natten på måndagar, men inte just idag. Tillochmed chefen & Jessica blev chockade.

Efter jobbet gick jag hem till min fina syster, hennes sambo och deras ljuuuvliga son.
Vackra Milo! Det är så skönt att träffa Moni, för hon är så säker i sin nya roll - mammarollen.
Jag ser på henne att hon njuter av att ha en liten knodd, det spelar ingen roll att hon är trött ibland.
Och det gör att jag njuter av det jag med! ♥

Nu ska jag ta mig ett (stort) glas mjölk så jag att orkar ta mig in i duschen. Sen blire tamejfan sängen, lika tidigt som igår. Fastän jag och ayla inte somnade förräns tolv :)



XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: moni

Goa goa goa syster <3 jag älskar dig!! Tack!

2009-10-05 @ 20:21:15
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0