LÖÖRDAG I MITT HJÄRTA

Igår blev det utgång, igår blev det mycket vin, igår blev det mys och lång promenad, igår var en bra dag! Delar av det iallafall :) Vaknade runt halv elva, inte bakis alls! :) Mamma skällde ut mig efter noter med bara henne ögon haha. Snodde hennes vin igår ;).
Vi var några st hos lisa, men det behövs inte berättas haha.. folk är inte riktiga ibland haha.

Ska strax dra iväg till götlaborg och träffa släkt. Myyyyys! ♥
Blir nog lugnt ikväll, ska nog bara kika One tree hilll & Gossip girl :)

Alltså, jag kan inte sluta undra.. jag trodde man var vuxen när man passerat 25, men jag hade ju tydligen fel. Haha, sicken idiot egentligen.. den där alltså.  Förstår inte vad jag håller på med faktiskt :p. I think im gonna let this one go.
Men ja, jag är väl en sucker för uppvaktning....


Nu blire lite N'sync och sen gööötet.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0