JAG BLIR TRÖTT IBLAND.

Sitter just nu, fullt påklädd inne hos Leandro. Yes, you heard me. Han är vaken!
Pratar med K, eller ja.. pratade. Han ville ses igår, men jag var trött. Han ville ses imorse för att prata, men jag hinner inte. Eller jag hinner nu, men nu svarar han inte. Och då blir jag trött.
Jag har inte ens druckit kaffe, sminkat mig eller ätit. Bra start!

Igår jobbade jag 11-22 ungefär. Lite för länge kände jag, ryggen dödade mig nästan. Men jag fick 20kr i dricks haha och två bio biljetter! Det var min lön från igår ;). Hade 70 pers från sjukvården någonstans..
Fick även höra en nyhet som gjorde mig väldigt besviken. (om min ena chef) Men som Jessica sa, det är vi mot världen nu haha.

Idag blir en lugn dag, har inga stora bokningar men det kommer nåågra smågäng och käkar. Schemagenomgång. Dukning.

Nu kom mamma, måste pussa på henne och efter det ska vi vandra till våra jobb!


XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahah klart jag kommer ihåg det, satt faktiskt och tänkte på det när jag skrev :P Dom där spindlarna är fan inte att leka med. Fattaru hur sjukt rädd jag var resten av natten eller, fyyyyyyfan va det var creaapy.

2009-10-02 @ 19:18:21
URL: http://edstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0