i keep on falling in love with you..

Sitter just nu och har precis kollat min dagliga dos av Vakna med The Voice och suckar av vädret.. Som de flesta dagarna lyser solen mest vi sju-tiden och sen går det bara neråt. Jävkligt tråkigt..
I lördags var vi ju på torget då Gevalia bjöd på fika i fikatävlingen mellan Uddevalla och Trollhättan. I sista minut vann uddevalla och minda bröder & jag blev intervjuad av Bohusläningen. Mamma skickade ett sms och sa att vi blev publicerade :) Och när jag var inne och kollade på Bohusläningen såg jag att min vårbild blivit publicerad också. Den är visserligen fyra år gammal men de vet inte dem :)



Haha, jag  vet inte om jag berättade om när bröderna, philip och jag vart på bio.. Vi gick kungsgatan ner i väntan på att vi fick gå in på bion och helt från ingenstans känner jag hur vinden nuddar mig och ser en stor, svart lerklump hamnar preciiis mellan benen på mig.. klumpen landar med ett splash och de övriga tre huvudena vänder sig åt mitt håll och skrattar medan jag, förvånad och stum inte fattar någon :p Jag har fått fågelbajs på mig två gånger innan och hade jag fått klumpen på mig då hade jag dött!

Nu ska jag ta och göra mig iordning eftersom jag ska träffa Moni sedan, om några timmar ;).


 
XOXO, CIAO!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0