98564

Sitter hemma och njuter av ett glas vitt (man får ju inte vara bättre själv) och ska snart krypa ner i säng..
Idag åkte jag med kusinJonna till lj och färgade mitt hår :) Sedan åkte jag hem till Lina, drack ett par öl och spelade sällskapsspel, vilket aldrig slår mig fel :). Vi kilade ner till stan och mötte Chri, satte oss på Harry's och tog en kopp kaffe innan de skulle till bion.

På torsdag fyller älskade storebror år och jag hade tänkt ett småfirande på Harry's med quiz men dumfan jobbar natt, så det blir inget med det :(. Men jag åker iallafall till Lidköping med halva släkten och kollar när kusinLinn tävlar. Vet inte exakt vad det är med vet att det handlar om blommor :).

Avrundar för idag, tack och hej.

XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis på namnsdagen :)

2009-05-13 @ 08:43:45
Postat av: Linet

Hahahaha jag vet!!! Synd att jag inte kom på det då :(..

Ja juste ja, visste att det vart någonting jag glömde av igår, du hade ju namnsdag :)! Grattis i efterskott <3

2009-05-14 @ 10:25:18
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0