sortera, slänga, tvätta och packa ner...

Det är det jag måste ha för mig framöver så att vi inte gör det i sista minut.
Jag har gått igenom min garderob och kommit halvvägs. Nu känner jag att jag inte orkar mer :).
Men det var mycket intressant att kolla vad jag haft instängt i flera år.
Jag hittade några dagböcker där jag skrev lesbiska historier om mina grannar och ett manus till.. Jag vet inte vad.
Massor med sagoböcker som jag tänker spara till min snutte Gonzalo och massor med annat skit. Hittade även en stor studsboll jag blev väldigt intresserad av haha.
Helt Crazydaisy.
Hittade också Moni´s mobilnummer, från när hon bodde i ö-vik, kladdat 1000ggr över ett och samma papper haha. Moni, kommer du ihåg Hellen? Den gamle senila gumman vi alltid ringde till? Haha, hittade hennes nummer på några av ställena också :p.

Nej, nu måste jag fortsätta innan jag absolut inte orkar mer :).

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Jo Men sen lär man ju se det så. Vad har gått vidare förr? Jo exakt sådan musikstil. Och det har inte gått bra

2009-03-16 @ 15:59:58
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Moni

HELLEN! OMG skjut mig hahahaa!

Hon kände Elvis och bodde i Toronto!

En fantastisk människa! :)

2009-03-17 @ 18:29:34
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0