Mamma tvingar i mig spriten..

Yes, magsjukan har kommit på besök hos Familjen Salomonsson. Både mormor & moster har sprungit fram&tillbaka på toa. Idag kom Leandro och berättade om sina toabesök och vandrade gott ner till Bollen där de lanar. Mormor ringer och snabbt som attan lyfter jag andra telefonen och ringer Leandro och beordrar honom att komma hem. Mamma och jag slänger i oss 10 vitpepparkorn och sedan kommer hon här och tvingar i mig en vodkashot. När jag är som minst sugen på att dricka alkohol och nej jag drack inte en droppe igår.


Det är väl skönt när föräldrar tvingar i en vodka?
Aa, kanske inte ändå, va...

Läste Moni´s senaste inlägg nyss och blev alldeles glad. Vi disskuterade lite granna om det förut idag och det är så otroligt skönt att man inte är den ända :) Jag håller verkligen med! <3

Nu ska jag försöka dricka något som absolut inte innehåller alkohol, för att få bort vodkasmaken. Helt inte vatten då man inte ser någon skillnad. Uck..

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0