Lördagsloppis

Igår åt jag ute två gånger, första gången med syrran och andra gången med mamma på Mortens. De har fredagsbuffé, man behöver bara köpa en dricka och sedan vräka i sig hur mycket som helst. Men denna gången var jag smart, jag typ pyttelite på den första tallriken och verkligen väntade för att se om jag fortfarande var hungrig. Gick hem vid åtta för att kolla på Så ska det låta, inte alltför mätt och belåten.
Mamma hade några kompisar där och det kändes som om jag satt med fyra vinkärringar och jag var mannen i sällskapen som inte helst ville prata, bara dricka ölen och äta upp för att gå hem och kolla på tv..

När jag ska gå blir jag kallad för gammal av Carina, för att jag en fredag kväll går och äter med mamma och sedan går hem klockan 20 för att kolla på Så ska det låta. Ha ha, sa jag och gick hem. Men när jag var skittrött vid elva och la mig halv tolv, kanske jag själv börjar undra :).


Nu är gröten klar och jag ska göra mig iordning, för idag ska jag på loppis med Moni! <3

XOXO, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så härlig gamle man!

2009-03-15 @ 11:40:21
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0