Linnea är på strålande humör!

Har suttit på Rådhuscafét hela förmiddagen och fikat med Åse och Robin från Café Snäckan och sedan med systeryster Moni, Lina och Frida :).
Anställningsintervjun gick superbra och de var jättetrevliga! Jag ska få provjobba om ca en månad och jag ser så mycket fram emot det. Det är änna dags för att jag gör något vettigt med mitt liv och skaffar lite rutiner.. Och inkomst :).
Tror att allt kommer gå superbra och att det blir jättekul :).
Tusen tack till Carro!

Nu ska jag ta och röja lite hemma och se om man kan få ordning på sitt rum, kan ju säga att det behövs. Min garderob blev iallafall mindre igår så nu ska jag bara kolla de andra skåpen på vad jag kan slänga :).

Förövrigt är jag på himla gött humör och njuter av den vackra solen!

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0