Ingen rubrik

Magsjukan sprider sig.. Nu är också Robin, Linn och Jonna sjuka. Jag och mamma mår fortfarande bra iallafall, förutom att min mage har varit krasslig. Jag tog som vanligt medicinen imorse (för magkatarr) men idag var det värre än på länge. Jag får väl boka tid hos doktorn igen så de får undersöka mig mer noga. Men det börjar bli tröttsamt eftersom dom alltid säger samma sak och ger mig samma tabletter..

Satt förut och kollade på Wipeout, vilket var mycket roligare denna gången och jag fick så ont i magen när de åkte rutchkana. Anledningen till att jag fick ont i magen var att jag fick en flashback på när vi var på ett vattenpalats i Bulgarien, Nessebar, när jag fyllde år i sommar. Jag, som inte vågar åka något annat än nyckelpigan på Liseberg åkte denna;

Det kanske inte ser så farligt men det var det! Ungefär en halvtimma senare slutade jag skaka..

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på beckfilmen som började för ett tag sen, är väldigt trött så det kommer nog inte dröja länge innan jag somnar. Eller så gör det det, jag tror ju alltid att jag kan somna till filmer.

Sov gott!
XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Nej det är inte det jag menar. Utan folk röstar enbart på grund av att det är den o den gruppen. Låten skiter man ju i. För den är bra. bara för att det är gruppen. Utan det är inte dem man ska gå efter. Utan Låten

2009-03-16 @ 07:25:40
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Linet

Du är en sån chicken min vän :') <3!

2009-03-16 @ 13:05:15
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0