ingen rubrik alls idag

Hostan och snoret försvinner ju aldrig, nu får det fanimej vara bra. 
Och eftersom jag ska pussa på lillebror på söndag måste jag vara frisk..

De senaste dagarna har jag ju försökt gå upp tidigt för att inte få sova-bort-dagen-ångest, vilket jag lyckades med bra i ett par dagar. Men idag var jag nog segare än någonsin och gick upp strax efter tio istället. Sedan ringde linavagina och sa att vi skulle jobba i norge och eftersom jag nu får plats i resväskan är det inget snack om saken ;).

Idag har jag bara planerat in disk. Eftersom att jag faktiskt kunde drömma om att leandro skulle ställa sig och diska.. Huu, ibland är det jobbigt med där den slösen.. Men han är ändå mitt lilla hjärta :).


Extra stor kärlek till familjen idag ♥

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linet

Är jag familj =)<3?

Klart att vi drar, en exrta liten nea och en större resväska till lina så kan det inte gå fel ngn stans :D hiha!

2009-03-04 @ 13:48:49
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Mycket kärlek ! Min söta syster!

2009-03-05 @ 11:50:42
URL: http://coelhoo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ville bara sæga att jag jag ælskar er! Ta massa hand om din mamma nu nær jag inte kan vara dær så som jag ønskar att jag kunde! Jag hatar det som hænt och jag vet inte vad jag ska sæga. Jag hoppas bara inte ni ska avsky mig/oss før det. Vi visste inte heller.

Puss till er alla! (Sen kan du ju fråga Leandro om man blir bjuden på studenten ;))

2009-03-05 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0