Helt slut..

Vaknade idag av att min vän ringde på hemtelefonen efter många försök att få mig på mobilen.
Somnade inte förräns vid sex imorse, kunde inte somna what so ever..
Så nu känner jag mig helt slut och funderar på att sätta på en film och kanske somna en stund, eftersom jag inte har något bättre för mig :)

Har iallafall varit inne på några sidor och kollat jobb, har även bestämt möte med Ulrika på Arbetsförmedlingen imorgon, tillsammans med min vän. Vi ska prata lite om norge jobb, men jag vet ännu inte hur aktuellt det är för min del eftersom jag väntar svar ifrån Snäckan Café :)

Jag borde egentligen börja röja i mitt rum och slänga en del saker för snart är det ju dags att börja packa ihop lägenheten. Ser egentligen inte framemot det, men det blir det bästa just nu iallafall.

Nu ska jag ta och kolla på en utav de tre filmerna jag köpte igår.


XOXO, ciao.

Kommentarer
Postat av: cornelia

vaa? vart ska ni flytta?! annestad?

2009-03-10 @ 17:20:59
URL: http://cornycornelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helst av allt hoppas jag på snäckan!!

Vill ha dig hemma och i närheten ! :D

Älskar dig så otroligt mycket systeryster<3

2009-03-10 @ 17:32:04
URL: http://coelhoo.blogg.se/
Postat av: jag

Cornelia: Nej, vi ska flytta till en mindre lägenhet i samma hus :)



Syster: Ja, det hoppas jag med :). Inte klarar jag en till sommar utan dig! <3<3<3<3

2009-03-10 @ 19:41:33
Postat av: cornelia

aha okej vad skoj! =) hela familjen eller?

2009-03-10 @ 20:05:55
URL: http://cornycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0