****

Idag har Moni & Novis varit här på besök igen, vi pratade skit som vanligt och drack te :)
Tänk om alla dagar kunde starta så underbart :)
Har inte gjort något speciellt efter det, bara legat i sängen och degat och tänkt på vad jag ska ha på mig idag. Ibland kan det vara bra dumt att vara tjej, när man bara står och stirrar in i garderoben utan någon som helst lösning.. Men det brukar alltid bli så att i sista stund, utan att tänka slänger jag på mig något och så får det bli!

Vi ska nämligen hem till mormor&morfar idag för att morfar fyller 75 :)
Så nu sitter jag ensam hemma och väntar på att Jonna, mamma, Leandro och Robin ska komma så vi kan åka.
Och eftersom det lär dröja ett tag får jag ta mig en macka så länge.


XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0