UNDERBARA DAAAG

idag har jag mysfikat med Moni :). Pratar som vanligt skit om allt och inget and i love it! Skönt att man kan ha någon att berätta helt totalt onödiga, ibland väldigt nödvändiga, saker :). Efter det gick och hem och åt Completos igen, mumma! Pratade även med min fina kusin Jonna och eftersom jag inte är parishilton hade jag inte råd att åka ut till henne, men hon kommer hit :).
Men det bästa med idag! är att jag faktiskt pratar med Emelie!! :D:D Jag har alltså inte pratat med henne sedan hon åkte i september till England. Men hon är iaf i SunnyBeach nu och jobbar för DenGladeViking! Hoppas hitta några tusen så jag kan åka ner och hälsa på :). Fan vad jag saknar det.


Snart kommer Jonna så i better städa lite.

Hörs!

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0